با ارسال شناسه مشاعات ساختمان، سرویس نظافت مشاعات ساختمان شما با تخفیف انجام میشود.

شناسه مشاعات ساختمان

با سلام و عرض ادب. دفتر خدماتی نظافتی تنظیف ناب برای سرویس نظافت راه پله تخفیف ویژه در نظر گرفته. این تخفیف شامل مدیران ساختمان که شناسه سرویس نظافت خود را به شماره همراه 09129730242یابه شمار شبانه روزی09379737058ارسال کنند تعلق میگیرد. توضیح اینکه شناسه سرویس نظافت چهار طبقه بدون حیات وپارکینگ عبارت است ازA4. اگر پارکینگ اضافه شودA4p. اگر حیات هم شامل سرویس نظافت شودA4phیاA4pH. به همین ترتیب شناسه سرویس نظافت 5طبقه بعد از حرفAعدد5قرار میگیرد. فارسی و انگلیسی عددفرقی ندارد. این مطلب در سایت دفتر خدمات نظافت تنظیف ناب تکرار شده که نشان از اهمیت آن برای ما دارد. موضوع شناسه سرویس نظافت راه پله در طبقه بندی و تنظیم دفتر اشتراک به ما کمک میکند. ضمنا ما با یک عبارت کوتاه متوجه منظور مشتری از درخواست سرویس نظافت میشویم. کارگران نظافتی دفاتر و شرکتهای همکارنیز با این عبارات آشنا شده و روند یکنواخت و بهینه تری به خدمات رسانی مجموع دفاتر خدماتی را باعث خواهد شد.

مشخصات نظافتچی حرفه ای و مجرب در زمینه نظافت مشاعات ساختمان یا اصطلاحا راه پله

مشخصات نظافتچی حرفه ای و مجرب فعال در شرکت یا دفتر خدماتی طبق تجربیات بدست آمده وحاصل سرویس دهی بیش از پانزده سال تنظیف ناب.1.با ادب وبا اخلاق وصبور بودن ،رازدار بودن و به طور کلی با اخلاق بودن گزینه اول همه حرفه هاست.2.وقت شناسی وحضور به موقع در محل کار ودرک اینکه مشتریان هم برای وقتی که میگذارن ارزش قائلند.3.انجام سرویس نظافت به ترتیب تعریف شده ویا طبق سلیقه کارفرما و اینکه توانایی انجام کار که منجر به کسب رضایت مشتری شود را داشته باشد.4.هنگام انجام سرویس نکات ایمنی را رعایت کرده و باعث خسارت به ساختمان نشود.5.در استفاده از آب زیاده روی نداشته باشد.6.در انتقال دورریز یا زباله به بیرون ساختمان دقت نماید7.مواردی مانند کنتور برق، ایفون،درب های الکتریکی، جکها،ودستگیره های برقی معمولا حساس به اب و ضربه بوده پس جانب احتیاط را رعایت کند.8.درک اینکه مدیر ساختمان نماینده ساکنین است . در نظافت مشاعات ساختمان از مدیر ساختمان که آشنایی کامل به آیتمها وچارچوب نظافتی دارد احترام گذاشته وگوشزدها وتذکرات وی را با جان و دل عملی نماید. .9. ایجاد سر و صدای بی مورد ننمایید ونظم واسایش ساکنان ساختمان را بر هم نزند10..پایان کار نظافتچی باید باعث رضایت نماینده ساختمان،کیفیت مطلوب سرویس نظافتی، ،جمع آوری وسایل نظافت باشد.11.شلخته نباشد وسراسیمه وعجول کار نکند.در پایان خاطر نشان میکنیم که دفتر خدمات نظافت تنظیف ناب تمامی موارد فوق و بیشتر از اینها را در ابتدای همکاری به کارگران آموزش میدهد.اما هر چه باشد همه آنچه ما آموختیم به سبب شاگردی در محضر شما مشتریان گرامیست.بهتراز این مطالب در گنجینه تجربیات شما نهفته وبی صبرانه منتظر ارائه پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم.خوش و خرم و پاینده باشید سروران عزیز.باتشکر. زند


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *